
طبق تحقیقات جدید کوین گکو، صنعت پوشاک و کالاهای لوکس در پذیرش توکن های غیرقابل تعویض (NFT) پیشرو است و برندهای بزرگ کیف پول NFT خود را راه اندازی می کنند. این تجمیع کننده مستقل ارز دیجیتال دریافت که صنعت پوشاک و کالاهای لوکس به مراتب از سایر بخش ها پیشی گرفته است و 19 برند پیشرو در این بخش از سال 2020 در پروژه های NFT شرکت کرده اند.
این مطالعه برندهای بینالمللی و سنتی را بررسی میکند که از سال 2020 به طور مستقل یا با همکاری وارد فضای توکن غیرقابل جایگزینی شدهاند. همه برندها باید در اروپا یا ایالات متحده مستقر شوند. در این گزارش آمده است که آدیداس AG با سبد NFT خود “آدیداس اورجینال” که از زمان عرضه در دسامبر 2021، حجم معاملاتی معادل 47000 ETH (64 میلیون دلار آمریکا) دارد، همه شرکتهای پوشاک و کالاهای لوکس را در متاورس پیشتاز میکند.
صنعت رسانه در فهرست Coin Gecko با برندهای پیشرو مانند Time، Fortune، Reddit، Rolling Stone و Fox Corp در جایگاه دوم قرار گرفت. همه کیف پول های NFT راه اندازی شده اند. سایر صنایعی که کیف پول NFT را راه اندازی کرده اند عبارتند از خرده فروشی مواد غذایی و کالاهای اساسی با مک دونالد و تاکو بل، سرگرمی با پارامونت و وارنر رکوردز و خودروسازی با مک لارن و پورشه.
بر اساس داده های شرکت تحلیلی Dune Analytics، از زمان شروع نظرسنجی، حجم معاملات ماهانه NFT در ژانویه به اوج خود رسید و سپس تا سپتامبر 97 درصد کاهش یافت.
برای مطالعه اخبار مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.