تحقیق و آموزش بازار ارز دیجیتال ارزینجا مگ

تحقیق و آموزش بازار ارز دیجیتال ارزینجا مگ

نتفلیکس قصد دارد نسخه اشتراک جدید و ارزان‌تری را در استرالیا راه‌اندازی کند که شامل تبلیغات می‌شود. این پلتفرم خاطرنشان کرد که پلتفرم های کریپتو و قمار را از تبلیغات خود حذف خواهد کرد. طبق گزارش ها، نسخه جدید غول استریم قبل از پایان سال عرضه خواهد شد که نشان دهنده تمایل این شرکت برای افزایش درآمد به دلیل رشد کند است. یکی از سخنگویان نتفلیکس به Sydney Morning Herald گفت که این شرکت هنوز در حال تصمیم گیری برای راه اندازی است.

ما هنوز در مراحل اولیه تصمیم‌گیری برای راه‌اندازی گزینه‌ای کم‌هزینه و پشتیبانی‌شده از تبلیغات هستیم و هیچ تصمیمی قطعی نشده است.

تبلیغات کریپتو همراه با تبلیغات سیاسی و قمار

غول خدمات استریم تصمیم گرفته است از بازاریابی هرگونه محصولی برای جوانان خودداری کند و علاوه بر تبلیغات سیاسی و قمار، از تبلیغات ارزهای دیجیتال نیز خودداری کند. این منابع همچنین گفتند محدودیت هایی برای تبلیغات دارو نیز وجود دارد.

وال استریت ژورنال هفته گذشته گزارش داد که نتفلیکس قصد دارد به ازای هر هزار بیننده حدود 65 دلار از تبلیغ کنندگان دریافت کند. و در استرالیا، تقریباً 28 سرویس پخش تبلیغاتی وجود دارد که با نتفلیکس رقابت می کنند. شایان ذکر است که تبلیغات غیر قابل پرش قبل از شروع هر برنامه پخش می شود و ممکن است در طول آن نیز ظاهر شود. با این حال، گزارش شده است که این تبلیغات توسط مشترکین پریمیوم 8 دلاری دیده نخواهد شد.

نتفلیکس از مشکلات قانونی جلوگیری می کند

مالک پلتفرم فیس بوک، متا، در اوایل سال جاری توسط کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا (ACCC) به دلیل دست داشتن در “رفتار نادرست، گمراه کننده یا فریبنده از طریق انتشار تبلیغات متقلبانه با حضور شخصیت های عمومی برجسته استرالیا” شکایت کرد. از آن زمان، کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) نیز کنترل خود را بر اینفلوئنسرهای کریپتو یا «فین اینفلوئنسرها» محکم کرده است.

از آنجایی که سیاست‌های آژانس‌های نظارتی در سطح جهانی سخت‌تر می‌شوند، پلتفرم‌های رمزنگاری نیز از رویدادهای تبلیغاتی بزرگ که زمانی فرصت بزرگی برای تبلیغات ارائه می‌دادند عقب‌نشینی می‌کنند. برای مثال، کسب‌وکارهای پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال، از جمله Crypto.com، در طول آخر هفته جایزه بزرگ فرانسه در سال 2022 تبلیغاتی انجام ندادند. همین پلتفرم همچنین توسط سازمان استانداردهای تبلیغاتی بریتانیا (ASA) به دلیل دو آگهی در ژانویه مورد توبیخ قرار گرفت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.